Laatste uurtje - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Tonny-Marcia Hees - WaarBenJij.nu Laatste uurtje - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Tonny-Marcia Hees - WaarBenJij.nu

Laatste uurtje

Door: Tonny-Marcia

Blijf op de hoogte en volg Tonny-Marcia

20 Juni 2016 | Indonesië, Denpasar

We zitten een uur voordat we worden opgehaald om naar het vliegveld te gaan. we komen net terug van de zonsondergang die we eindelijk hebben mogen aanschouwen...mooi om te zien voor ons zit het erop nog 16 uur vliegen en dan zijn we als alles goed gaat weer terug in ons eigen kikkerlandje ....tot een volgende reis die ik ga schrijven ...ik zou zeggen selamat tinggal

• 20 Juni 2016 - 14:02

Hennie:

Harstikke leuk om jullie gevolgd te kunnen hebben op jullie mooie reis .
    Nog even vliegen ha ha en jullie zijn weer op eige bodem .
    Een veilige en rustige terug vlucht en Welkom Thuis .
    ik sluit me bij jou woorden aan Selamat Tinggal .
    Ik weet wel niet wat het betekent maar ik denk tot ziens .