Terug op Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Tonny-Marcia Hees - WaarBenJij.nu Terug op Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Tonny-Marcia Hees - WaarBenJij.nu

Terug op Bali

Door: Tonny-Marcia

Blijf op de hoogte en volg Tonny-Marcia

16 Juni 2016 | Indonesië, Denpasar

Gisteren hebben we de oversteek gemaakt en zijn we weer terug op Bali en zijn we weer terug onder de lieve aardige Balinese. Ze zijn echt veel aardiger dan de Javanen die naar mijn idee een stuk harder zijn. Het reizen in de bus zit er op het is nu nog een aantal dagen relaxen,zwembad, strand en lekker eten. Het was mooi daar op Java met de Borobudur..pramadan en de bromo vulkaan maar ook zeer vermoeiend....veel gezien en een ervaring rijker voor mij was dat de beklimming van de vulkaan (we waren met ons 12 en 2 waaronder ik zijn aan de beklimming begonnen en voltooid en het is een rare gewaarwording dat je opde krater staat en hoort en voelt dat die vulkaan leeft.

• 16 Juni 2016 - 10:31

Hennie Hennie:

Nu lekker relaxen voor de lange terug reis naar huis , met een koffer vol met indrukken belevenissen en heringeringen daar jullie nog veel lang op terug kunnen kijken en van nagenieten .
    Geniet van de dagen op Java en rust lekker uit .

• 16 Juni 2016 - 10:52

Harrie:

Geniet de laatste dagen nog van de rust en van de zon want die laat het bij ons regelmatig afweten.

Laat alle indrukken nog eens rustig de revue passeren.

Groetjes Harrie en Nettie.

• 16 Juni 2016 - 15:43

Nellie:

Nu lekker rusten, van alle belevenissen. Geniet er maar van.
    Mooie fotos hebben jullie gemaakt.
    Groetjes mama.