Balinese massage - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Tonny-Marcia Hees - WaarBenJij.nu Balinese massage - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Tonny-Marcia Hees - WaarBenJij.nu

Balinese massage

Door: Tonny-Marcia

Blijf op de hoogte en volg Tonny-Marcia

17 Juni 2016 | Indonesië, Denpasar

Vanmorgen als eerste naar de balie geweest om wat klachten te uiten ...al een paar dagen last van de overvloed van Chinezen die in het hotel verblijven...schuiven met stoelen, luidruchtig op de gang en in het zwembad en dat alles om 07.45 uur...uiteindelijk netjes op gelost door het verkrijgen van een andere kamer. Ook nog even naar de shopping mall geweest en ja hoor een echte sarong gekocht (Just for the fun).later op de middag naar het strand om de zonsondergang te zien helaas werkte het weer niet mee en was het bewolkt en konden we niks zien (morgen nieuwe kansen zullen we maar zeggen). De temperatuur is momenteel hoog...31 graden met en gevoel van 37 de temperatuur op het moment dat ik dit schrijf (23.55 uur) is 29 graden met een gevoel van 33 graden ....op de kamer is het nu 27.5 graden met de airco vol aan en het wordt gewoon niet kouder. Straks met de hele groep (12 man) wezen eten wat hartstikke leuk was. Onze groep is 12 man groot en is een groep die aardig naar elkaar is toe gegroeid we doen dan haast alles met ons 12. En ik zou het haast vergeten maar de titel verraad het al vandaag mogen genieten van een Balinese massage genaamd Lomi-lomi kleine Balinese vrouwtjes die je een heerlijke massage geven van een uur maar je de rest van de dag een gevoel geven alsof er een trein over je heen is gedenderd

• 17 Juni 2016 - 19:13

Monique :

wat een heerlijke vakantie hebben jullie! en was de massage wel lekker? Klein maar met veel power dus... heerlijk geniet er maar van!

• 17 Juni 2016 - 22:23

Hennie:

Die Chinezen zijn ook overal luidruchtig volkje zeg en zo vroeg in de morgen , maar dan hebben ze aan jou de verkeerde he jongen , groot gelijk zouden wij ook gedaan hebben .
    wang snee wang weg wezen .