Van Bali naar Java - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Tonny-Marcia Hees - WaarBenJij.nu Van Bali naar Java - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Tonny-Marcia Hees - WaarBenJij.nu

Van Bali naar Java

Door: Tonny-Marcia

Blijf op de hoogte en volg Tonny-Marcia

11 Juni 2016 | Indonesië, Jogjakarta

Vanmorgen om 11.00 uur zijn we op gehaald om de vlucht te maken van Bali naar Java. Een vlucht die nog geen uur inhoud maar die uitliep omdat er in eens een vliegtuig landde met waarschijnlijk een hoogwaardigheids bekleder want er was ineens een commotie van politie en allerlei beveiligings mannetjes die hard open meer liepen. Het hotel waar we nu zitten is chic de friemel en de mensen hier buigen hier als knip messen als je voorbij loopt. Morgen vroeg om 07.30 uur worden we opgehaald en staat er een druk programma voor ons klaar zoals wat bezichtiging in Yogya zoals de mensen hier yogyakarta noemen en op de middag de bezichtiging van de tempel Borobudur

• 11 Juni 2016 - 23:57

Hennie:

Weer een belevenis mee gemaakt ondanks een uur vertraging dat minder is .
    Veel plezier in Java en laat je lekker in de watten leggen in dat sjiekehotel wel de pantoffels aan doen .
    GROETJES UIT Lauwe .